Klachtenprocedure Eidon®

  

Als u niet tevreden bent over de aan u geleverde diensten of producten kunt u bij Eidon® een klacht indienen. Eidon® besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten en dienstverlening. Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn dan kunt u uw klacht eerst bij ons kenbaar maken door gebruik te maken van ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via StichtingWebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur op telefoonnummer: 085 - 760 4333. Wij doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk op uw vragen te reageren, u ontvangt daarom ook altijd uiterlijk binnen twee werkdagen een reactie.