Klachtenprocedure Eidon®
Als u niet tevreden bent over de aan u geleverde diensten of producten kunt u bij Eidon® een klacht indienen. Eidon® besteedt de grootste zorg aan de kwaliteit van haar producten en dienstverlening. Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn dan kunt u uw klacht bij ons kenbaar maken door gebruik te maken van het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling. Dit kan via StichtingWebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Hier vindt u meer informatie over het ODR platform. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met donderdag tussen 10.00 uur en 12.00 uur op telefoonnummer 085 - 760 4333, m.u.v. de laatste week van elke maand en feest- en vakantiedagen. Wij doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk te reageren, u ontvangt daarom ook binnen twee werkdagen een reactie.