logo

Bestelprocedure Eidon®

 

Hoe plaats ik een bestelling bij Eidon®?

Om een eerste bestelling te plaatsen kunt u direct beginnen met het plaatsen van een artikel in het winkelwagentje en bij het afrekenen uw gegevens invullen. U kunt ook eerst een account aanmaken. Het aanmaken van een account is niet verplicht. Ook zonder een account kunt u een bestelling plaatsen. Bent u een professional in de zorg, dan is het wel noodzakelijk om een account aan te maken o.a. omdat wij alleen dan kunnen controleren of u een zorgprofessional bent. Voor meer informatie over het aanmaken van een professional account verwijzen wij u naar de pagina Professionals. U kunt een account aanmaken door rechtsboven in uw scherm op Inloggen te klikken. Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat uw gegevens bewaard blijven zodat u bij het plaatsen van een nieuwe bestelling niet weer al uw gegevens hoeft in te vullen. In het geval u een account heeft aangemaakt, dan raden wij aan om bij de eerstvolgende bestelling eerst in te loggen voordat u de producten in uw winkelwagen plaatst. Direct nadat u bent ingelogd worden automatisch al uw gegevens ingevuld.

Het is niet mogelijk om telefonische bestellingen bij ons te plaatsen.

 

Professionals

Bent u een beroepsbeoefenaar in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg en verkoopt u of schrijft u beroepsmatig voedingssupplementen voor, vul dan de gevraagde bedrijfsgegevens in voor het aanmaken van een professional account. Dit gedeelte is niet toegankelijk voor consumenten. Uw bedrijfsnaam en KvK-nummer zijn verplicht. Het is voor niet-beroepsbeoefenaren in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg wettelijk niet toegestaan een “professional” account aan te maken.

 

Afleveradres

Het eerste adres in uw account staat standaard ingesteld als het aflever- en factuuradres. Wilt u dat uw bestelling op een ander adres wordt geleverd, dan kunt u een nieuw aflever- of factuuradres aanmaken door naar uw account te gaan en bij het kopje “Adressen” een nieuw adres toe te voegen door te klikken op "Extra adres toevoegen”. Tot slot klikt u op “Opslaan”, vervolgens kunt u bij het afrekenen kiezen voor het gewenste aflever- en factuuradres. U kunt zo veel adressen aanmaken als u wenst. 

 

Betaling

Voor de betaling van uw bestelling heeft u twee mogelijkheden:

 

Voor Nederland: 
-      Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
-      iDeal

 

Voor België:
-      Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
-      Bancontact en Mister Cash

 

Bankoverschrijving

Indien u een bestelling heeft geplaatst en gebruik heeft gemaakt van een bankoverschrijving, dan ontvangt u per mail een bestelbevestiging. In deze bevestiging vindt u de openstaande factuur plus de bestel- en betaalgegevens. Na ontvangst van de betaling ontvangt u de definitieve factuur van uw bestelling. Op deze factuur zal de betaalstatus op 'betaald' staan. Uw bestelling wordt verzonden nadat u van ons deze definitieve factuur heeft onvangen. Houdt u daarom rekening met een langere levertijd.

Voor een bankoverschrijving dient u de volgende betaalgegevens te gebruiken:

- Het bedrag €  
- Ter attentie van: Energy Life & Health 
- Op rekeningnummer: IBAN NL37ABNA0527435260 
- Vergeet niet het referentienummer van uw bestelling te vermelden

229