Bestelprocedure Eidon®
Hoe plaats ik een bestelling bij Eidon®?
Om een eerste bestelling te plaatsen kunt u direct beginnen met het plaatsen van een artikel in het winkelwagentje en bij het afrekenen uw gegevens invullen. U kunt ook eerst een account aanmaken. Het aanmaken van een account is niet verplicht. Ook zonder een account kunt u een bestelling plaatsen. Bent u een professional in de zorg, dan is het wel noodzakelijk om een account aan te maken o.a. omdat wij alleen dan kunnen controleren of u een zorgprofessional bent. Voor meer informatie over het aanmaken van een professional account verwijzen wij u naar de pagina Professionals. U kunt een account aanmaken door rechtsboven in uw scherm op Inloggen te klikken. Het aanmaken van een account heeft als voordeel dat uw gegevens bewaard blijven zodat u bij het plaatsen van een nieuwe bestelling niet weer al uw gegevens hoeft in te vullen. In het geval u een account heeft aangemaakt, dan raden wij aan om bij de eerstvolgende bestelling eerst in te loggen voordat u de producten in uw winkelwagen plaatst. Direct nadat u bent ingelogd worden automatisch al uw gegevens ingevuld.
Het is niet mogelijk om telefonisch of per mail bestellingen bij ons te plaatsen.
Professionals
Bent u een beroepsbeoefenaar in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg en verkoopt u of schrijft u beroepsmatig voedingssupplementen voor, vul dan de gevraagde bedrijfsgegevens in voor het aanmaken van een professional account. Dit gedeelte is niet toegankelijk voor consumenten. Uw bedrijfsnaam en KvK-nummer zijn verplicht. Het is voor niet-beroepsbeoefenaren in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg wettelijk niet toegestaan een “professional” account aan te maken.
Afleveradres
Het eerste adres in uw account staat standaard ingesteld als het aflever- en factuuradres. Wilt u dat uw bestelling op een ander adres wordt geleverd, dan kunt u een nieuw aflever- of factuuradres aanmaken door naar uw account te gaan en bij het kopje “Adressen” een nieuw adres toe te voegen door te klikken op "Extra adres toevoegen”. Tot slot klikt u op “Opslaan”, vervolgens kunt u bij het afrekenen kiezen voor het gewenste aflever- en factuuradres. U kunt zo veel adressen aanmaken als u wenst.
Betaling
Voor de betaling van uw bestelling heeft u twee mogelijkheden:
Voor Nederland:
- Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
- iDeal
Voor België:
- Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
- Bancontact en Mister Cash
Bankoverschrijving
Indien u een bestelling heeft geplaatst en gebruik heeft gemaakt van een bankoverschrijving, dan ontvangt u per mail een bestelbevestiging. In deze bevestiging vindt u de openstaande factuur plus de bestel- en betaalgegevens. Bij het gebruikmaken van een bankoverschrijving verzoeken wij u om de rekening binnen 5 werkdagen te betalen. Bestellingen komen automatisch te vervallen wanneer de betaling niet binnen een week is voldaan. Wij raden dan ook aan om tijdig te betalen. Na ontvangst van de betaling ontvangt u de definitieve factuur van uw bestelling. Op deze factuur zal de betaalstatus op 'betaald' staan. Uw bestelling wordt verzonden nadat u van ons deze definitieve factuur heeft onvangen. Houdt u daarom rekening met een langere levertijd.
Voor een bankoverschrijving dient u de volgende betaalgegevens te gebruiken:
- Het bedrag €
- Ter attentie van: Energy Life & Health
- Op rekeningnummer: IBAN NL37ABNA0527435260 met BIC (SWIFT): ABNANL2A
- Vergeet niet het referentienummer van uw bestelling te vermelden