Bestelprocedure Eidon®

 

Hoe plaats ik een bestelling bij Eidon®?

Om een eerste bestelling te plaatsen kunt u direct beginnen met het plaatsen van een artikel in het winkelwagentje en bij het afrekenen uw gegevens invullen, of eerst een account aanmaken. Dat laatste kunt u doen door rechtsboven in het scherm op het poppetje te klikken. Vervolgens krijgt u een scherm te zien waarbij u kunt kiezen tussen het aanmaken van een nieuw account of u logt in indien u eerder een account heeft aangemaakt. Bent u een consument dan kunt u het gedeelte waar bedrijfsgegevens ingevuld kunnen worden leeg laten. Dit gedeelte is enkel bedoeld voor professionals in de gezondheidszorg. Na het aanmaken van een account kunt u de gewenste producten selecteren door op de knop “In winkelwagen” te klikken. Indien u verder wilt winkelen klikt u op de knop “Doorgaan met winkelen”, de eerder geselecteerde producten worden in uw winkelwagen bewaard.

Bij een volgende bestelling raden wij u aan in te loggen voordat u een bestelling plaatst. Indien u bent ingelogd worden automatisch al uw gegevens ingevuld. Het is niet mogelijk om telefonische bestellingen bij ons te plaatsen.

 

Professionals

Bent u een beroepsbeoefenaar in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg en verkoopt u of schrijft u beroepsmatig voedingssupplementen voor, vul dan de gevraagde bedrijfsgegevens in voor het aanmaken van een professional account. Dit gedeelte is niet toegankelijk voor consumenten. Uw bedrijfsnaam, BTW- en KvK-nummer zijn verplicht. Het is voor niet-beroepsbeoefenaren in of gerelateerd aan de (complementaire) gezondheidszorg wettelijk niet toegestaan een “professional” account aan te maken.

 

Afleveradres

Het eerste adres in uw account staat standaard ingesteld als het aflever- en factuuradres. Wilt u dat uw bestelling op een ander adres wordt geleverd, dan kunt u een nieuw afleveradres aanmaken door naar uw account te gaan en bij het kopje “Mijn adressen” een nieuw adres toe te voegen door te klikken op "Voeg een nieuw adres toe”. Tot slot klikt u op “Opslaan”, vervolgens kunt u bij het afrekenen kiezen voor het gewenste afleveradres. U kunt zo veel adressen aanmaken als u wenst. 

 

Betaling

Voor de betaling van uw bestelling heeft u twee mogelijkheden. 

Voor Nederland:
-      Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
-      iDeal

Voor België:
-      Bankoverschrijving (Langere levertijd!)
-      Bancontact en Mister Cash

 

Bankoverschrijving

Indien u een bestelling heeft geplaatst en gebruik heeft gemaakt van een bankoverschrijving, dan ontvangt u binnen een werkdag na ontvangst van de betaling een betaalbevestiging. Uw bestelling wordt pas verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. Houdt u daarom rekening met een langere levertijd.
 
Voor een bankoverschrijving dient u de volgende betaalgegevens te gebruiken:
- Het bedrag €  
- Op rekening van: Energy Life & Health 
- Rekeningnummer: IBAN NL37ABNA0527435260 
- Het referentienummer van uw bestelling, bijvoorbeeld: TGAEZIVLG